music

Tuesday, January 22, 2013

Januari

Assalamualaikum...
yeayyy~~~ dah masuk 2013..secara rasminya kini aku dah cecah 20 tahun mengikut tahun.. exam pun dah habis 2 hari yang lepas n rasanya semua paper aku macam ke laut ja., well susah nak teka akan dapat pointer  berapa hopefully tak teruk. Sekarang lagi 1 masalah timbul, bayangkan la baru sem 2 aku dah kena cari rumah sewa n duduk luar sebab tak dapat kolej. Memang la rumah abang aku dekat situ tapi still aku rasa segan la nak kacau hidup abang aku, sebab tu aku lebih suka kalau dapat kolej, tapi nampak gayanya macam aku kena susahkan abang aku gak la memandangkan rumah sewa tak dapat cari lagi masih tunggu keputusan rayuan kolej. 
:
:
sekarang dah mula cuti semester,dalam sebulan gak la,haihhh mesti bosan duduk rumah,tak keluar mana2.. kawan2 aku semuanya belum cuti lagi. patut ka aku mula belajar utk sem 2?? haha.,semangat pulak tiba2..hmmmm, sekarang bulan januari kan? bulan januari adalah bulan yang special utuk seseorang, baru aku sedar yang sebenarnya aku dah lama sangat tak betul2 berjumpa dengan seseorang nie sebab hampir semua gambar aku dengan dia adalah gambar lama2..,harap2 dapat jumpa bulan nie, last jumpa sebelum aku masuk ke universiti..harap 2013 nie adalah tahun yang penuh dengan kebahagian untuk dia.. <3 <3




No comments:

Post a Comment