music

Wednesday, January 30, 2013

Happy 20 years old Raihana

Assalamualaikum~~~
tahu tak,kalau orang tanya atau cakap pasal bestfriend/kawan rapat mesti diorang cakap pasal 2 orang kawan yang terdekat dgn diorang tapi aku rasa bertuah sebab sepanjang aku membesar dan belajar di sekolah menengah aku ada 8 orang kawan rapat/bestfriend..bukan sahaja sampai sekolah menengah malah sampai sekarang kami masih berhubung dan aku masih menganggap diorang kawan2 yang paling aku sayang, tapi hari nie aku nak cerita pasal seorang ja bestfriend aku daripada 8 orang tadi sebab hari ni hari istimewa dia iaitu hari lahir dia yang ke-20 tahun..well.,tak sangka kn dah masuk 20 tahun dah, maknanya kami dah kawan 8 tahun.. sepanjang 8 tahun kami berkawan nie macam2 masalah kami kongsi bersama terutama dia la yang paling banyak meluahkan masalah dia, maksudnya aku tahu kebanyakan rahsia dia..hahaha..kalau nak tahu dia paling banyak bersabar dengan sikap suka lewat aku..kami kalau pergi sekolah sama-sama selalu dia yang kena tunggu aku sebabnya aku selalu siap lewat..even kami tak sama kelas waktu tingkatan 4 dan 5 kami sentiasa pergi sekolah sama-sama kalau aku siap awai la..haha..belajar? hmmm...hahaha kalau pasal kerja sekolah memang kami saling bertukar2..kami saling bertukar2 pendapat *sebenarnya menyalin ja tapi tukar ayat sikit,keke* kawan aku seorang nie juga seorang yang aktif bersukan, kadang2 kami jogging, cycling, lepak *ok la,lepak pun kira macam bersukan gak,exercise mulut(gossip)*
:
:
:
kalau kami balik sekolah tu walaupun cuaca panas, boleh saja ja kayuh lambat2 sebab boleh sembang banyak2 lagi.,hmmm...bohong la kalau aku kata kami tak pernah bergaduh tapi seingat aku kami tak pernah bergaduh besar2,setakat terasa hati dan tak bercakap ja tapi esoknya kami baik balik macam biasa..hahaha..tapi sayang sebab kami dah jarang jumpa, sebabnya hahaha.,masing2 punya basikal dah K.O, lama sangat tak guna,tak boleh nak cycling sama2 macam dulu..walaupun jarang jumpa, dia tetap kawan rapat aku. Selamat hari lahir yang ke-20 kawan.,harap hang dan keluarga sentiasa d'berkati Allah SWT dan d'murahkan rezeki,.jaga kesihatan diri n jangan demam2 macam hari nie ye..pergi makan ubat..Harap 2013 adalah satu tahun yang bermakna dan happy buat hang,.semoga kita terus berkawan baik sampai akhirat nanti.


P/S : True friend are never apart, maybe in distance but not in heart <3

No comments:

Post a Comment