music

Tuesday, October 2, 2012

Infinity Downline,ID

Assalamualaikum..
actually entry kali nie nak discuss pasal infinity downline nie,aku sebenarnya tak tahu pun apa sebenarnya infinity downline nie n aku tak berminat pun nak tahu..kata orang boleh buat duit kalau join, tp bagi aku buat apa la kita nak cari duit dengan cara macam tu,banyak lagi pekerjaan kat dalam dunia nie yang lebih selamat dan halal caranya..aku tergerak nak buat entry nie pun lepas blogwalking satu blog nie secara kebetulan..
dalam blog nie banyak juga info pasal ID nie yang boleh buat kita sedar yang cara nie salah dan sebenarnya macam skim penipuan begitu la..nie linknya http://khairulfadhli.com/2012/07/31/infinity-downline-skim-penipuan-jauhinya/
aku nak cerita lebih2 pun aku tak faham sangat tapi bagi korang yang mungkin dah terlibat dengan skim nie boleh la tengok2 n faham sendiri la eik..bagi yang belum terlibat macam aku nie korang pertimbangkan sendiri lah baik buruknya..
yes.,memang aku kurang ambil kisah hal isu semasa so aku lambat update entry nie but aku punya suka la nak letak bila pun..ilmu/nasihat bila2 pun boleh bagi,x perlu kira masa yang sesuai..

p/s: entry nie save dalam draf berzaman dah..kekeke..baru update masuk,nampak x betapa sibuknya aku?

No comments:

Post a Comment