music

Wednesday, June 20, 2012

hi,my sweetheart


assalamualaikum.,utk makluman korang since dah tamat kolej aku duk rumah ja.haha,mostly kawan2 aku smuanya skrg nie tgh kerja sementara nak tunggu panggilan U..tapi aku seriously jd malas lak nak cari kerja..hahaha rasa nak rehat puas2 sblm mula busy belajar balik nanti..post aku kali nie just nak share cerita drama taiwan iaitu Hi,My Sweetheart(HMS)..seriously nak habaq mai,cerita nie mmg best..thumbs up berganda2..mmg touching gila aku tgk cita nie,x berhenti2 nangis especially part diorang salah faham antara satu sama lain and episod belakang2..dari dulu lagi aku mmg suka tgk drama @ whatsoever cerita yg pelakon dy adalah Rainie yang(cheng lin) and Show luo..Rainie adalah salah satu artis taiwan yang aku suka..ada tak korang tengok cerita Devil Beside You @ Why Why Love?? ha,ini pun salah satu drama yang Rainie berlakon n one of my favourite..actually bnyk lagi yg Rainie berlakon best2..bukan tu ja Rainie juga ada suara yg superb..lagu2 dy best..dalam cerita HMS nie ak suka lagu Anonymous friend-Rainie dan Ai Bu Dan Xing-show lo..cerita nie just ada 14 episode ja and tahniah sbb aku dah tengok kesemuanya so aku cadangkan korang pun tengok la juga coz bagi aku cita nie BEST + ada show luo(da lung)..haha

Next-Romantic princess
*peace no war*

No comments:

Post a Comment